Speedy Romano - o firmie

Wojtex – znamy przepis na Twój sukces

Na swoim koncie posiadamy już osiem konceptów franczyzowych, od lat sprzedajemy sprawdzone pomysły na biznes oraz udowadniamy, jak znacząco można obniżyć koszty inwestycji. Obecnie w swoim portfolio jako największy operator marek franczyzowych w Polsce posiadamy osiem prężnie działających konceptów. Flagową marką firmy jest znana wszystkim sieć pizzerii Biesiadowo, która rozpoczęła swoją działalność w 2007 r.

Połączenie polskiego folkloru z najpopularniejszą potrawą na świecie okazało się strzałem w dziesiątkę, a sieć w ciągu kilku lat rozrosła się w błyskawicznym tempie. Obecnie Biesiadowo liczy ponad 100 lokali.
Oprócz Biesiadowa, możemy pochwalić się Crazy Piramid Pizza, specjalizującą się w produkcji pizzy w kształcie rożka, oraz marką Western Chicken rodem z Dzikiego Zachodu, która przyciąga uwagę klimatycznym stylem oraz serwowanymi daniami z chrupiącym kurczakiem w złocistej panierce. Niski nakład finansowy, szybki zwrot z inwestycji oraz elastyczna oferta współpracy sprawiają, że Western Chicken jest jednym z najkorzystniejszych systemów franczyzowych dostępnych na rynku. Jesteśmy również właścicielem najmniejszych kawiarni w Polsce. Mini kawiarnie Coffeeloffee powstają już na 6 mkw. i specjalizują się głównie w sprzedaży kawy na wynos.

Oprócz lokali stacjonarnych w naszej ofercie znajdują się także koncepty inspirowane panującą na rynku modą typu street food. Lodziarnie Tairoll cieszą się dużą popularnością w miasteczkach turystycznych. Są coraz bardziej rozpoznawalne, a w sezonie letnim ich liczba wzrasta trzykrotnie. Najmłodszym mobilnym systemem franczyzowym jest sieć przyczep gastronomicznych Western Tortilla. Koncept oferuje sprzedaż tortilli z chrupiącym kurczakiem w różnych wariantach smakowych. W menu figurują tortille klasyczne i orientalne z nutą egzotycznych przypraw i ziół. Koncept WT występuje także w formie stacjonarnej. W 2015 r. do naszego portfolio dołączył koncept spoza branży gastronomicznej. Toy Planet czyli sieć sklepów oraz wysp handlowych z zabawkami dla dzieci.
Poza rynkiem franczyzowym zajmujemy się sprzedażą zamków do butów Zippedshoes. To innowacyjny suwak, który zamienia but sznurowany w zasuwany na ekspres. Nasza inwestycja w pomysł polskiego innowatora okazała się sukcesem.
Jako "Specjaliści od pizzy" postanowiliśmy wejść na polski rynek franczyzowy z kolejnym brandem "Speedy Romano".
Obserwując rynek pracy zauważyliśmy spadek zatrudnień w gastronomii.Nie jest tak łatwo o pracownika jak sprzed laty. W odpowiedzi na zapotrzebowanie powstał koncept umożliwiający uruchomienie pizzerii z dwuosobowym zapleczem pracowniczym, niskim nakładem finansowym oraz niskimi warunkami metrażowymi.
więcej na Własny biznes
Najnowszą naszą marką jest Zjemy.co – najnowsza aplikacja do zamawiania jedzenia on-line. W swojej bazie posiada już niemalże tysiąc restauracji.
Stań się częścią najszybciej rozwijających się sieci franczyzowych.

Dołącz do nas już dziś!